Regulament transport

❆ Informații privind livrările în perioada sărbătorilor! ❆

Vă informăm că toate comenzile online înregistrate după data de 18 decembrie 2023 vor fi prelucrate și livrate după data de 5 ianuarie 2024

Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm că încheiem acest an cu satisfacția dumneavoastră deplină privind produsele sau serviciile alese.

Vă dorim Sărbători Fericite alături de cei dragi!

Informații generale privind transportul  

 

Produsele comandate din magazinul online al DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. vor fi livrate, în funcție de stocul curent. în termen de: 

   3-5 zile lucrătoare (Express One - colete de mici dimensini) 
   7-10 zile lucrătoare (Raben – colete de mari dimensiuni, respectiv comenzile cu ridicare din magazinele fizice),  
la adresa specificată în comandă sau la magazinul din rețeaua DIEGO indicat ca și punct de ridicare.  

Din cauza stocurilor fluctuante este posibil ca produsul aflat încă pe site să nu mai fie în stoc, și este posibil să nu putem livra produsele la termenul specificat decât la o dată ulterioară, sau pot fi livrate doar parțial. 

 

Serviciul de Relații Clienți va lua legătura cu dumneavoastră prin e-mail sau la numărul de telefon specificat în comandă, de fiecare dată când apar modificări privind comanda, precizând totodată termenul de livrare estimat al comenzii.  

 

Importanța datelor personale și a datelor de livrare  

 

Achizițiile efectuate în magazinul online vor fi confirmate prin e-mail. În toate cazurile, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor din confirmarea primită, și să ne furnizați informații exacte referitoare la datele cu caracter personal și la cele de expediere a comenzii. În cazul în care observați erori în oricare dintre datele introduse vă rugăm să semnalați acest lucru către Serviciul nostru de Relații Clienți. În lipsa unui număr de telefon valabil produsele comandate vor fi livrate conform datelor introduse în comandă. În mesajul de confirmare vom furniza și detaliile privind livrarea comenzii.  

 

Vă atragem atenția asupra faptului că vom transmite datele dumneavoastră cu caracter personal companiilor de curierat agreate, în scopul prestării seviciilor de transport și vor fi folosite de către terți exclusiv în scopurile care decurg din livrarea comenzii dumneavoastră.  

 

Tarifele de livrare și informații privind prelucrarea comenzilor  

 

Sistemul calculează automat taxa de livrare, valoarea căreia va fi afișată după introducerea produsului în coș, pe baza datelor agregate ale produselor din comandă. 

Valoarea taxei de livrare depinde de dimensiunea, greutatea brută, modul de ambalare și distanța de expediere a produsului sau a produselor din coș. 

 

Vă atragem atenția că livrarea se face exclusiv până la prima ușă (poarta casei, scara blocului etc.)! 

 

În cazul în care la primirea coletului observați deteriorări pe ambalajul produsului comandat, solicitați întotdeauna curierului completarea unui proces-verbal de constatare, astfel încât, după îndepărtarea ambalajului, să puteți dovedi localizarea oricărei deteriorări a produsului către serviciul nostru pentru clienți. În cazul în care la preluarea unui colet cu ambalaj deteriorat nu se completează proces verbal de constatare din parte companiei de curierat, nu vom accepta reclamația dumneavoastră cu privire la defectele produsului. 

 

Prelucrarea comenzilor se va efectua doar în zilele lucrătoare. Comanda plasată până la ora 14.00 într-o anumită zi lucrătoare va fi livrată la adresa specificată în comandă în termen de 3-5 zile lucrătoare (colete de mici dimensiuni), respectiv 7-10 zile lucrătoare (colete de mari dimensiuni) de la data comenzii, în funcție de specificul produsului. Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi prelucrate în sistem în următoarea zi lucrătoare. Vă rugăm să planificați data ridicării conform acesteia.    

 

Comenzile introduse în weekend sau în zile nelucrătoare legale vor fi procesate în prima zi lucrătoare, astfel încât termenele de livrare de mai sus pot suferi modificări. Termenul de livrare se calculează din ziua plății integrale a produsului și a costului de livrare (plata cu card bancar, OP bancar), după ce suma totală de plată se înregistrează în contul bancar.  

 

Partenerii noștri colaboratori:  

    Livrări colete de mici dimensiuni: Express One Hungary Kft., prin partenerul FAN Courier ([email protected] +4021.9336) (Livrare în 3-5 zile lucrătoare) 
 

    Livrări colete de mari dimensiuni: Raben Trans European Hungary Kft. ([email protected] +36-24-502 000 / interior 1) (Livrare în 7-10 zile lucrătoare) 
 

 

Informații privind livrarea la domiciliu 

 

Coletele de mici dimensiuni (a căror greutate nu depășește 31,5kg și întinderea acestora nu depășește 120 cm lungime, și/sau 60 cm lățime, și/sau 60 cm înălțime) vor fi livrate de FAN Courier, partenerul Express One Hungary Kft. Tarifele aplicate de Express One Hungary Kft sunt evidențiate în Anexa 1, iar tarifele aplicate de Raben Trans European Hungary Kft. sunt evidențiate în Anexa 2. Alocarea zonelor pe care se bazează calculul tarifelor este evidențiată în Anexa 3.   

 

În cazul în care nu puteți ridica comanda la ora de livrare specificată, partenerii noștri curieri vor face o nouă încercare în următoarea zi lucrătoare. Partenerii noștri curieri livrează comenzile în zile lucrătoare, între orele 8:00-17:00. După predarea produselor din comanda către serviciul de curierat, vă vom anunța prin e-mail data preconizată a livrării.  În cazul în care doriți să adăugați comentarii sau clarificări cu privire la termenul de livrare, vă rugăm să le indicati în sectiunea de comentarii odată cu introducerea comenzii. După două încercări nereușite de livrare, comanda dumneavoastră va fi anulată. 

 

Vă rugăm să ne oferiți o scurtă descriere a adresei de livrare, a specificului acesteia, despre eventualele obstacole, dificultăți ce pot apărea în aflarea adresei, în câmpul creat în acest scop, astfel încât livrarea să poată fi efectuată cu succes de către curier. Vă rugăm să rețineți că produsele de mari dimensiuni pot fi livrate cu vehicule cu o masă totală de până la 14 tone, astfel încât, în cazul în care nu primim informații adecvate despre livrare și din cauza circumstanțelor date nu este posibilă livrarea la adresă, curierul nu va încerca din nou expedierea coletelor! Ca urmare a acestei probleme, achiziția va fi anulată, în acest caz nu vom rambursa costul de transport! 

 

Informații privind preluarea din magazine fizice 

 

În cazul selectării ca punct de ridicare unul dintre magazinele din rețeaua DIEGO, preluarea coletului se poate efectua doar în timpul programului de lucru al magazinului selectat. Vă rugăm să vă informați în prealabil despre programul de lucru al magazinului pe pagina https://diego.ro/diego-stores/, respectiv recomandăm să luați legătura cu magazinul înainte de preluarea coletului. Produsele comandate cu ridicare din magazin vor fi stocate timp de 72 de ore (3 zile lucrătoare) fără a percepe nicio taxă, iar taxa de depozitare poate diferi de la un magazin la altul. În cazul în care nu veți cade de acord cu magazinul selectat în privința preluării coletului după 72 de ore, vom considera acest lucru o retragere automată de la achiziție!  

 

Vă atragem atenția asupra faptului că produsele comandate cu ridicare din magazinele fizice sunt livrate direct din depozitul central la adresa magazinului, astfel că nu există posibilitatea de a ridica produsele comandate din magazinul selectat imediat după introducerea comenzii.  

 

Modalități de plată 

 

În cazul plății în avans, prin ordin de plată bancar, comanda va fi expediată exclusiv după încasarea contravalorii comenzii în contul bancar. În câmpul detalii plată vă rugăm să menționați întotdeauna numărul comenzii (din 9 cifre).  

 

Contul curent al magazinului online este: RO70 BRDE 320S V227 1743 3200 

Deschis la: BRD – Groupe Société Générale S.A.  

 

Vă rugăm să efectuați transferul după transmiterea cu succes a comenzii, pe baza detaliilor comenzii din e-mailul de confirmare. În cazul persoanelor juridice solicitarea de factură proforma se va efectua odată cu introducerea comenzii, în câmpul Observații, sau se va transmite prin e-mail, telefon către Serviciului de Relații Clienți, indicând numărul comenzii.   

 

În cazul plății cu card bancar, veți fi redirecționat(ă) din interfața de plată către pagina securizată a SIX Payment, acolo urmând a fi decontată suma finală. Dacă tranzacția se desfășoară cu succes, veți reveni pe site-ul DIEGO. În caz de plată nereușită, puteți să vă întoarceți și să alegeți o altă metodă de plată sau să încercați din nou plata cu card bancar.  

 

Carduri acceptate:  

   MasterCard 
   Maestro 
   Visa 
   Visa Electron 
 

La fiecare comandă vom emite factură cu TVA, conținând toate informațiile furnizate la comandă, care va fi transmisă prin cale electronică, prin e-mail.  


Dacă alegeți metoda plată ramburs, puteți plăti la curier cu numerar

 

Alegeți metoda de plată ramburs cash, dacă doriți să achitați coletul în numerar curierului. În cazul metodei de plată ramburs, plătiți suma totală direct către serviciul de curierat desemnat sau curierului angajat de DIEGO Kft., adică achitați prețul total al achiziției în numerar. Ramburs la livrare este disponibil până la suma de 5.000 Lei. În cazul în care valoarea achiziției depășește această sumă, va fi posibilă plata în avans (transfer bancar sau plată cu card bancar). În cazul opțiunii de ramburs, percepem o taxă de procesare plată la livrare de 15 lei.

 

Modificarea comenzilor  

 

Pentru modificarea comenzii vă rugăm să contactați Serviciul de Relații Clienți! În cazul în care doriți să efectuați o nouă comandă, aceasta se va considera o comandă separată pentru care se va calcula alt tarif de transport. În acest caz recomandăm să modificați comanda prin Serviciul de Relații Clienți. Nu avem posibilitatea de a modifica însă comanda după predarea coletului către curier.  

Vă vom informa despre statusul actual al comenzii prin e-mail, respectiv, după predarea coletului către curier, veți putea afla starea expedierii din platforma de urmărire comenzi a partenerului nostru.  

 

Returul produselor  

 

În cazul în care după primirea produselor comandate decideți returul acestora, vă rugăm să contactați Serviciul nostru de Relații Clienți. Formularul de returnare poate fi găsit pe site-ul nostru, sub meniul Despre noi/ Informații clienți, pe care vă rugăm să-l transmiteți prin e-mail Serviciului nostru de Relații Clienți.  

Aveți posibilitatea de a vă retrage din achiziția online, în conformitate cu legislația în vigoare (14 zile). Prima zi a perioadei de retragere de 14 zile este ziua livrării de către serviciul de curierat, adică ziua primirii mărfii. Administrarea returului produsului care urmează a fi returnat și costul returului vor fi suportate de către cumpărător. 

 

Returul poate fi efectuat prin curierat direct către sediul nostru central (DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., H-2372 Dabas, Beton út 26.), sau prin predarea personală a bunurilor returnate la cel mai apropiat magazin DIEGO, caz în care societatea noastră se obligă să suporte costurile de livrare ale produselor către depozitul central.  

 

Vom rambursa contravaloarea produsului returnat după sosirea acestuia la centrul nostru și după verificarea stării acestuia. Vă rugăm să vă asigurați că produsul care urmează să fie returnat este ambalat corespunzător, pentru a-l proteja de eventuale daune externe în timpul transportului. În cazul în care produsul returnat nu poate fi comercializat din cauza deteriorării, ca efect al ambalajului necorespunzător, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea la retur a produsului respectiv.  

 

Reguli generale  

 

Costurile aferente plății produsului vor fi suportate exclusiv de către Cumpărător.  

Costul livrării este inclus în valoarea totală brută a comenzii. 

Vânzătorul își păstrează dreptul de proprietate asupra produsului până la achitarea contravalorii acestuia de către Cumpărător, iar Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produsului achitând prețul integral de achiziție. Vânzătorul va trimite factura fiscală Cumpărătorului împreună cu produsul, sau electronic în timpul procesului de comandă. Dacă aveți întrebări cu privire la garanția, returul produsului, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru Relații Clienți ([email protected]). 

 

Produsele comandate sunt livrate exclusiv pe teritoriul României! 

Regulamentul de transport intră în vigoare începând cu 01 februarie 2022 și rămâne valabil până la modificare sau revocare.   

Ne rezervăm dreptul de a modifica condițiile de livrare! 

 

Dabas, 01 Februarie 2023

Director Executiv: Varga Balázs 

 

 

 

Anexa nr.1 

 

Tarife practicate de compania Express One Hungary Kft, privind livrarea coletelor de mici dimensiuni  

 

Greutate Tarif livrare
0 - 2kg 38 RON
2 - 3kg 39 RON
3 - 5kg 40 RON
5 - 10kg 50 RON
10 - 15kg 58 RON
15 - 20kg 68 RON
20 - 25kg 77 RON
25 - 30kg 96 RON
30 - 40kg 137 RON
40 - 50kg 142 RON
50 - 60kg 147 RON
60 - 70kg 158 RON
70 - 80kg 171 RON
80 - 90kg 185 RON
90 - 100kg 198 RON

 

 

Tabelul tarifar se referă la kg total/transport între limitele de greutate specificate! 

Sumele afișate sunt în Lei și conțin taxa pe valoarea adăugată!  

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând tarifele de transport! 

Tarifele de mai sus sunt valabile începând cu 01.02.2023! 

 

Dabas, 01.02.2023 

 


Anexa nr. 2 

  

Tarife practicate de compania Raben Trans European Hungary Kft.

 

Greutate Tarif livrare
1 - 30kg 88 RON
30 - 50kg 126 RON
50 - 200kg 153 RON
200 - 300kg 212 RON
300 - 400kg 254 RON
400 - 500kg 300 RON
500 - 600kg 351 RON
600 - 700kg 383 RON
700 - 800kg 430 RON
800 - 900kg 468 RON
900 - 1.000kg 506 RON
1.000 - 1.250kg 550 RON
1.250 - 1.500kg 758 RON

 

 

Tabelul tarifar se referă la kg total/transport între limitele de greutate specificate! 

Sumele afișate sunt în Lei și conțin taxa pe valoarea adăugată!  

Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând tarifele de transport! 

Tarifele de mai sus sunt valabile începând cu 01.02.2023! 

Dabas, 01.02.2023