Candidatul Ideal
• Minim studii medii (preferabil în domeniul comerțului)
• Câțiva ani de experiență în management într-un domeniu relevant
• Cunoașterea la nivel de comunicare a limbii MAGHIARE (important)
• Cunoașterea gestionării stocurilor
• Cunoștințe de calculator la nivel de utilizator (MS Office, Outlook)
• Abilități de comunicare și organizare
• Orientare remarcabilă către clienți și rezultate
• Abordare comercială, gândire orientată către client
• Angajament pentru munca de weekend
Descrierea jobului
• Suport pentru funcționarea de zi cu zi a magazinului, îndeplinirea completă a sarcinilor
• Managementul proceselor zilnice de lucru ︁︀︂︃︃︇︁︆︄in magazin - circulatie marfa, vanzari, depozitare
• Managementul echipei, suport si motivare
• Controlul cantității și calității produselor din magazin
• Respectarea și aplicarea standardelor, asigurând o imagine de afaceri unificată
• Cunoașterea sistemului de facturare și utilizarea zilnică a acestuia
• Participarea la intocmirea si gestionarea inventarului periodic
• Contact cu centrul
• Executarea sarcinilor administrative
Descrierea companiei
Rețeaua comercială DIEGO joacă un rol decisiv pe piața comercială a pardoselilor laminate, a pardoselilor impermeabile, a covoarelor, a covorașelor, a draperiilor, a tapetului și a produselor auxiliare aferente. DIEGO este acum o rețea internațională de franciză în dezvoltare dinamică, cu o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de euro, care este reprezentată în trei țări - Ungaria, România și Slovacia.
CU CE POȚI CONTA PE NOI:
• Relație juridică cu normă întreagă, angajat la o companie în curs de dezvoltare
• Pachet salarial competitiv
• Program complex de pregătire pentru dobândirea cunoştinţelor necesare
• Posibilitate de dezvoltare profesionala, suport managerial
• Un loc de muncă variat și provocator
• Evenimente de companie, programe de team building
Așteptăm aplicațiile pe adresa de email [email protected]
Login and Registration Form